Jesteśmy serwisem firmowym TopGastro_logo (Small).jpg, który oferuje naszym klientom naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne szerokiego wachlarza urządzeń sprzedawanych przez naszą firmę. Naszym atutem jest szybka reakcja na zgłoszoną awarię. Wykwalifikowani technicy serwisu, oryginalne części zamienne i nowoczesny sprzęt diagnostyczny gwarantują wysoką jakość przeprowadzonej naprawy. Stałe dyżury serwisowe pozwalają nam dotrzeć do naszego klienta w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii koordynatorowi serwisu pod numerami:

 

Telefony : dział serwisu 71 325 61 61 wew. 116 - Kierownik Serwisu

Fax: 71 325 61 61 wew. 116
Doradztwo techniczne : 509 957 947

Nasi serwisanci są przeszkoleni i uprawnieni do obsługi i serwisowania urządzeń grzewczych, elektrycznych, gazowych, chłodniczych i mroźniczych i innych oferowanych przez naszą firmę, oraz wszystkich urządzeń dostępnych na rynku polskim oraz zagranicznym.

 

Montaże wyposażeń wykonują wykwalifikowani pracownicy serwisu TopGastro, przeszkoleni u producentów polskich i zagranicznych. Posiadają oni duże doświadczenie oraz wymagane uprawnienia i certyfikaty firm polskich i zagranicznych.

 

Po montażu i rozruchu urządzeń, szkolimy personel w zakresie obsługi wszystkich urządzeń dostarczonych w wyposażeniu. (dodatkowo Zamawiający otrzymuje instrukcje obsługi w języku polskim i karty gwarancyjne).

 

Na zamontowane wyposażenie proponujemy 12 miesięczną gwarancję serwisową. Stałe dyżury serwisowe sprawiają, że odpowiednio przeszkolony i doświadczony technik serwisu, wyposażony w części zamienne i specjalistyczny zestaw narzędzi, jest do dyspozycji klienta w ciągu 24 godzin od zgłoszenia awarii urządzenia.

 

Podpisując z Nami Umowę Serwisową gwarantujemy atrakcyjne stawki rh oraz priorytetową reakcje Serwisu po zgłoszeniu usterki  - w sprawie zawarcia umowy prosze o kontakt z Kierownikiem Serwisu telefon 71 325 61 61 wew.  116

Jeżeli chcecie Państwo wysłać zgłoszenie serwisowe, to prosimy skorzystać z poniższego formularza.

Serwis